Frånvarohantering och ledighetsansökan i SharePoint
Vill du ta kontroll över frånvaron på företaget? Här finns en komplett och flexibel lösning för all typ av ledighet, inom din organisation, direkt i SharePoint, via intranät och Teams i Microsoft 365.
Vi erbjuder ett enkelt system en app för frånvarohantering, friskanmälan, sjukanmälan och som semesterkalender, det fungerar för all typ av frånvaro som ledighetsansökningar, semester, sjukanmälan, friskanmälan, vård av barn (VAB), tjänstledighet eller t.ex. arbete hemifrån.
Lösningen ger såväl bra historisk överblick och gör det lätt att planera framåt. Godkänn medarbetares semester direkt på intranätet. Sjukanmälan och VAB kan mailas in och registreras direkt i systemet. Det är även möjligt att modifiera lösningen till att även innefatta resursplanering och dylikt, beroende på era önskemål och behov.
Läs mer nedan om funktionerna och vad vår frånvarolösning kan göra för din organisation.