PC-support

Vi har intelligenta, kompetenta, sociala och certifierade tekniker.

Utifrån ert behov skapar vi en supportnivå som passar just er.

Istället för att ha färdiga paket som sällan passar mer än en kund så väljer vi att bygga respektive paket tillsammans med er som kund. Detta kan innefatta allt från professionell PC-support i form av 1st, 2nd eller 3rd line, hjälp med server-miljöer, kringutrustning och administration.

Hur vi kan hjälpa ert företag

Vi hjälper idag våra kunder med support från några timmar varannan vecka till fasta tider löpande, allt för att det ska passa er som kund på bästa sätt. Detta sker genom ett egenutvecklat ärendehanteringssystem i SharePoint, eller om kunden har en egen ärendehantering.

Vår service innehåller hantering av allt från server- och klient-miljöer, kringutrustning och traditionell support på olika nivåer, finns även möjlighet genom avtal att få hjälp utanför ordinarie arbetstider.
Vi bistår med kunskap inom de flesta programvaror på marknaden idag, och genom våra partnerskap så kan vi leverera både mjukvara och hårdvara från de största grossisterna till bra priser.
Om så önskas kan vi även ta hand om allt från inköp och installation utöver den supporten vi tidigare erbjudit.

Kontakta oss gärna för mer information och referenser.

Vi hjälper dig gärna!

Maila info@devcore.se eller ring +46 8 24 40 30

Tack för ditt meddelande

Vi hör snart av oss!