Nu säljer vi mest av Diarieföring, Avvikelsehantering och Avtalshantering

Hur går det med administrationen och dokumenthanteringen? Använder ditt företag intranät eller Teams? Har du bra koll på allt eller är det lite sisådär?

Systemen som vi säljer mest av just nu är Diarieföring, Avvikelsehantering och Avtalshantering. Vi använder själva Avtalshanteringsappen i vår verksamhet. Vår Avtalshantering hjälper oss att:

  • Överblicka - alla avtal samlas på ett ställe i vår organisation
  • Kontrollera - vi bestämmer vilka avdelningar/medarbetare som har access till vad
  • Komma ihåg - ansvariga får påminnelser när det är dags för omförhandling/avslut
  • Organisera – taggade avtal, olika färger och kategorier används
  • Hitta rätt – sök på innehåll i alla avtal (nya/befintliga/avslutade)

Vi har främst leverantörsavtal, kundavtal, konsultavtal, GDPR-avtal och hyresavtal i Avtalshanteringen men vi lägger in alla våra avtal. Oavsett om det gäller Avtalshantering, Diarieföring, Avvikelsehantering eller någon av de andra SharePoint-lösningarna, så gäller:

  • Inget behov av fler inloggningar - när du är inloggad i din organisation (Teams, intranät, Outlook) så har du access
  • Integration med intranät, Outlook och Teams
  • Samma låga månadskostnad oavsett antal användare
  • Skalbart för framtida behov – om ni behöver lägga till eller ändra rutiner framåt

Vill du veta mer om smarta företagslösningar som underlättar arbetet i organisationen?

Kontakta oss nedan! :)

Fler nyheter & tips

Visa upp info från externa system direkt för medarbetare på intranätet

En av våra kunder ville ha hjälp att visa upp aktuella rekryteringsannonser och onboarding-information på startsidan på intranätet. Vårt uppdrag blev att vidareutveckla deras intranät för att integrera mot två nya system, vi byggde integrationer.

Läs mer

Bolag ville byta ut sitt CRM – vi såg då istället till att få ut fulla värdet av investeringen

Vår kund inom mekanik- och elektronik-industrin hade Salesforce CRM sedan tidigare men var på väg att byta ut det. Vi fick då chansen att ge deras organisation nytt liv och implementera bättre arbetssätt och processer, så att de i stället fick ut fulla värdet av sin investering och gladeligen ville fortsätta med sitt Salesforce CRM.

Läs mer

Vilket CMS är din favorit?

Nu vill vi veta vilket Content Management System du föredrar i CMS-djungeln.

Läs mer

Kontakta oss här. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser