Vi är din Salesforce-partner och Salesforce-konsult i Stockholm

Har du tekniska utmaningar och behöver Salesforce-support?
Söker ditt bolag ett helhetsgrepp i ett nytt CRM-projekt? 
Behöver ni bli bättre på ert Salesforce-användande?

Vill ni byta till en bättre Salesforce-byrå?

Våra erfarna Salesforce-konsulter hjälper er att optimera, utveckla och integrera ert CRM – anpassat för er verksamhet och bransch. Vi är certifierade Salesforce-utvecklare och partner med Salesforce sedan 2011. Vi fokuserar på att maximera värdet utan onödiga kostnader - ditt företag är viktigast för oss.

 

Maximera värdet utan onödiga kostnader.

Öka er tillväxt med oss.

Kontakta en specialist idag!

"DevCores stöd och breda kompetens skapar trygghet för oss som organisation och vi vet att de alltid gör sitt allra bästa för oss. Bra samarbeten och bra relationer är en nyckel till framgång. DevCore är enormt uppskattade av hela arbetsgruppen och bidrar stort till våra framgångar.”

Omdöme från en kund :)

Salesforce - världens ledande CRM-system

Med Salesforce får ni en komplett lösning för försäljning, marknadsföring, kundservice och intern kommunikation. Få en 360-gradersvy med komplett kundbild.

Djupare insikt för att växa stabilt och hållbart

Öka er försäljning, förbättra kundservice och få djupare insikt i era kunder. Oavsett er storlek hjälper vi er med tekniska utmaningar och att växa stabilt och hållbart.

 

Varför välja DevCore som er Salesforce-partner?

Vi har 20 års erfarenhet av att utveckla och implementera Salesforce-lösningar som hjälper företag att optimera sina affärsprocesser. Våra konsulter i Stockholm arbetar nära er för att skapa en skräddarsydd Salesforce-upplevelse som hjälper er att ligga steget före konkurrenterna.

Ökad nöjdhet och bättre resultat med oss

Vi är vana att ta över efter andra Salesforce-byråer, vilket resulterar i högre kundnöjdhet. Vi ser alltid till ditt företags bästa genom att undvika onödiga kostnader.

Ditt bolag är alltid i trygga händer

DevCores djupa och breda IT-kunskap sträcker sig längre – vi hjälper inte bara bolag med CRM - utan även med kringliggande utmaningar som säkerhet, drift och utveckling. Hos oss är ditt bolag alltid i trygga händer.

 

 

Salesforce-tjänster vi erbjuder dig

Certifierade Salesforce-konsulter på plats i Stockholm

Alla våra konsulter är Salesforce-certifierade och kan hjälpa er med analys, implementering, support och vidareutveckling.

Oavsett om ni behöver bygga appar, integrera tredjepartssystem eller skala upp er verksamhet, har vi expertisen ni behöver. Vi är er partner för långsiktig tillväxt och framgång med Salesforce.

 

Låt oss hjälpa dig på Salesforce-resan!

DevCore hjälper företag som Salesforce-utvecklare, Salesforce-admins, Salesforce-arkitekter och Salesforce-projektledare. Vi kan:

  • Salesforce-integrationer
  • Salesforce-migrering
  • Salesforce-processer
  • Salesforce-utveckling
  • Salesforce-arkitektur
  • Bygga appar i Salesforce
  • Implementera tredjepartsappar i Salesforce
  • Salesforce Lightning
  • Apex, Lightning Componets och Visualforce
  • Power BI till och från Salesforce
  • Förbättra ert CRM-användande

 

Behöver du råd eller hjälp kring CRM-system? 

Våra Salesforce-experter står redo att hjälpa dig.

Kontakta oss idag!

Senaste kundcase inom Salesforce

DevCore hjälper bolag med effektiva lösningar på utmaningar i Salesforce CRM

  Varför bolag hör av sig till oss om att Salesforce inte lever upp till deras förväntningar Flera av de företag som kontaktar oss för att bli våra kunder, i olika företagsstorlekar och branscher, har delat liknande utmaningar när det kommer till att utnyttja hela potentialen av Salesforce CRM. Bolag står inför hinder som ineffektiva säljprocesser, bristande integrationer, komplicerade anpassningar och en kundservice som inte möter moderna krav. För dessa bolag saknas ofta rätt Salesforce-support och förståelse för att de ska vara helt nöjda med sitt CRM.   Få ut den fulla potentialen där Salesforce är en motor för tillväxt och effektivitet Med DevCores hjälp går det att övervinna dessa utmaningar och omvandla Salesforce-system till en kraftfull motor för tillväxt och effektivitet. Här delar vi ett samlat kundcase baserat på våra erfarenheter från att hjälpa flera företag inom både B2B och B2C med deras Salesforce-implementationer.   Några exempel på CRM-problem hos företag Komplexitet och förvirring kring Salesforce-anpassningarDessa företag upplever att Salesforce är svårt att anpassa efter deras specifika behov, vilket skapar frustration och slöseri med tid. De har verktygen, men vet inte hur de ska optimera systemet för att få ut det bästa av det.Säljavdelningen saknar verktyg för att effektivisera arbetetAtt optimera säljprocesser är avgörande, men många kunder hade tidigare svårt att automatisera och effektivisera sina flöden för att nå full potential.Bristande kundservice och ingen självbetjäning för kunderFöretag vill erbjuda sina kunder självbetjäningsportaler och enkel kommunikation via sociala medier som Facebook och LinkedIn. Innan vi hjälpte dem fanns det ofta en brist på integrationer och smidiga lösningar för detta.Intern kommunikation och synlighet i data saknasMånga upplevde svårigheter med internkommunikation och datadriven insikt. Det fanns en önskan om att förbättra hur avdelningar kommunicerade och hur de kunde använda sin data mer strategiskt. Salesforce-lösningarna vi erbjöd företagen För att möta dessa utmaningar skräddarsyr vi ofta lösningar för dessa kunder, med målet att ge dem full kontroll över Salesforce och dess funktioner, exempel på lösningar: Salesforce-integrationer och anpassningarVi hjälpte dessa kunder att anpassa systemet efter deras verksamhet, att integrera Salesforce med befintliga affärssystem, Outlook eller Gmail, samt att bygga egna appar. Detta förbättrade både användarupplevelsen och effektiviteten.Optimering av säljprocesser via Salesforce Sales Cloud och CPQGenom att automatisera säljflöden kunde våra kunder öka sin försäljning och arbeta smartare med prissättning, vilket ledde till bättre resultat.Förbättrad kundservice med Salesforce Service Cloud och Experience Cloud (f.d. Communities)Vi skapade självserviceportaler och integrerade sociala medier för att erbjuda en bättre kundupplevelse. Kunder kunde snabbt få tillgång till information och lösa problem själva, vilket avlastade supportteam och ökade kundnöjdheten.Marketing Automation med Marketing Cloud Account Engagement (f.d. Pardot):Genom att implementera automatiserade marknadsföringsflöden hjälpte vi våra kunder att skapa mer personaliserad kommunikation och stärka sina kundrelationer. Vad hände sedan? Resultatet! Efter våra insatser upplevde företagen en tydlig förbättring, i både deras interna processer och kundkommunikation: Effektivare arbetsflödenGenom automatisering och smarta integrationer sparade företagen både tid och resurser.Bättre kundupplevelseMed självbetjäningsportaler och förbättrad kundservice kunde företagen erbjuda snabbare och smidigare service till sina kunder.Förbättrad försäljning och lönsamhetDe optimerade säljprocesserna och automatiserade prissättningarna bidrog till ökad försäljning och bättre lönsamhet.Ökad intern kommunikation och samarbeteTack vare integrationer och verktyg som Microsoft Teams, Slack (Chatter) kunde team arbeta mer effektivt tillsammans.   Salesforce - ett arbetsverktyg ni inte kan leva utan Vi hjälper bolag (som ditt?) att verkligen utnyttja Salesforce till sin fulla potential. Från ett krångligt system till ett effektivt och smidigt arbetsverktyg som ni inte kan leva utan.   Vill ni också optimera er Salesforce-lösning?Vi på DevCore har över 20 års erfarenhet av att hjälpa företag att anpassa och maximera Salesforce. Oavsett vilken utmaning ni står inför, har vi lösningen som passar just er. Kontakta oss idag och ta nästa steg på er Salesforce-resa!Kontakta oss idag!

Effektiv Salesforce-utbildning för ökad produktivitet på finskt företag

Företaget satsar på Salesforce-utbildning för optimerad användning DevCore genomförde en Salesforce-utbildning (Training Services och User Training) för ett finskt företag som utvecklar, tillverkar och säljer avancerad mätutrustning och sensorer för byggnadsautomation. Utbildningen var en del av företagets satsning på att optimera användningen av sitt CRM-system. Skräddarsydd utbildning av Salesforce-specialister för bättre utnyttjande av CRM För att säkerställa att personalen kunde arbeta mer effektivt i Salesforce, utformade DevCore en skräddarsydd utbildning som fokuserade på de specifika behoven inom företaget. Genom praktiska övningar och riktad handledning fick användarna verktyg för att utnyttja CRM fulla potential. Automatisering för effektivare affärsprocesser En central del av utbildningen var att identifiera vilka processer som kunde automatiseras och vilket arbetssätt som skulle vara mest effektivt. Med DevCores expertis kunde företaget kartlägga sina arbetsflöden och implementera automatiseringar som sparar tid och minimerar manuella fel.   Behöver ditt företag hjälp med Salesforce?Vi är utvecklare och CRM-specialister med lång erfarenhet. Oavsett om ni behöver utbildning, utveckling eller support, är vi redo att hjälpa er.Kontakta oss idag System:CRM, Salesforce

Projektledning och affärsutveckling med Salesforce

DevCore har systemutvecklat lett ett projekt och stått för affärsutvecklingen i Salesforce CRM för bl.a. ett stort finansbolag, som skulle expandera till resten av Norden, med tillhörande integrationer...

Optimering av kunds arbetsätt och processer med Salesforce CRM

Kunden ville först byta ut sitt Salesforce CRM – vi hjälpte då istället till att få ut fulla värdet av kundens tidigare investering. Chansen kom till oss att ge deras organisation nytt liv och implementera bättre

Kontakta oss. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser