DevCore Ärendehantering i SharePoint, Microsoft Office 365
DevCore har skapat en färdig modul för Ärendehantering till SharePoint. Denna modul/add in/add on/tillägg/lösning bygger på fyra SharePoint-listor och har en site som presenterar den viktigaste informationen: mina ärenden, brådskande ärenden, ärenden utan ansvarig, nya ärenden (de som mejlas in), senaste kunder och lite statistik på antal påminnelser om ärende ej påbörjats, det är även möjligt att integrera lösningen mot kunddatabaser och möjligt att presentera ytterligare information på sidan.
DevCore har byggt flertalet ärendehanteringssystem i SharePoint åt både stora och små företag och har byggt både mindre och enklare system för hantering av interna ärenden i SharePoint, samt mer avancerade system när kunder velat ha utökad funktionalitet för hantering av externa kunder och integration mot andra system.
Behöver du hjälp eller vill du veta mer?
Vi är utvecklare och experter.
Relaterade kundcase
Microsoft slutar ge support för äldre versioner av SharePoint detta gör det nödvändigt för verksamheter att uppgradera sina system efter ett antal år. DevCore hjälpte ett framstående svenskt universitet att migrera hela sin befintliga SharePoint-miljö och intranät, som består av över 3000 webbplatser, från SharePoint 2013 till SharePoint Subscription Edition.
Vår kund, ett bolag inom välfärdsteknik, behövde hjälp med att implementera ett nytt avtalshanteringssystem, eftersom ett nytt bolag bildats inom deras koncern. DevCore satte upp en ny innehavare i Microsoft 365 för det
En kund till oss behövde hjälp med att visa upp aktuell information från externa system på sitt intranät. Vårt uppdrag blev att vidareutveckla deras intranät för att integrera mot två nya system. Dels ville de...