Webbaserad telefoniklient i .NET och JavaScript

Devcore har utvecklat en webbaserad telefoniklient integrerad med ett telefonisystem för ett telesalesbolag som behandlar ett 50-tal samtal i minuten för att hantera in- och utgående samtal och statistik på ett samlat och skalbart sätt. För att minimera belastningen på servrarna lades i största möjliga mån logiken på klienterna i form av JavaScript medans servermiljön bestod av .NET och Microsoft SQL Server.

Relaterade kundcase

Lansering av kundsite i Umbraco 9

DevCore lanserade en ny webbplats åt kund verksam inom medicinsk utrustning. Kundens tidigare sajt fanns i WordPress CMS...

Ny webbplats byggd i Umbraco 8 CMS

DevCore har lanserat en ny webbplats åt kund i Umbraco 8. Siten är en systersite till kundens tidigare webbplats som Dev...

Uppgradering, redesign och skapande av responsiv webb

Devcore har uppgraderat och skapat responsiv design åt en icke vinstdrivande organisation. Arbetet innebar: uppgradering...

Kontakta oss här. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser