
Webbaserad telefoniklient i .NET och JavaScript
DevCore har utvecklat en webbaserad telefoniklient integrerad med ett telefonisystem för ett telesales/telemarketing-bolag som behandlar ett 50-tal samtal i minuten för att hantera in- och utgående samtal och statistik på ett samlat och skalbart sätt. För att minimera belastningen på servrarna lades i största möjliga mån logiken på klienterna i form av JavaScript medan servermiljön bestod av .NET och Microsoft SQL Server.
Behöver du hjälp eller vill du veta mer?
Vi är experter och utvecklare.
Relaterade kundcase
En kund till oss behövde hjälp med att visa upp aktuell information från externa system på sitt intranät. Vårt uppdrag blev att vidareutveckla deras intranät för att integrera mot två nya system. Dels ville de...
DevCore lanserade en ny site (hemsida, webbsida) åt en kund som är verksam inom medicinsk utrustning. Kundens tidigare webbplats fanns i WordPress CMS och den nya sajten byggde DevCore i Umbraco CMS...
DevCore har lanserat en ny webbplats åt kund i Umbraco 8. Siten är en systersite till kundens tidigare webbplats som DevCore också förvaltar. DevCore står för hostingen av båda siterna. Siten byggdes under kort...