Webbaserad telefoniklient i .NET och JavaScript

DevCore har utvecklat en webbaserad telefoniklient integrerad med ett telefonisystem för ett telesales/telemarketing-bolag som behandlar ett 50-tal samtal i minuten för att hantera in- och utgående samtal och statistik på ett samlat och skalbart sätt. För att minimera belastningen på servrarna lades i största möjliga mån logiken på klienterna i form av JavaScript medan servermiljön bestod av .NET och Microsoft SQL Server.

 

Behöver du hjälp eller vill du veta mer?

Vi är experter och utvecklare.

Kontakta oss

Relaterade kundcase

Integrationer till externa system för att visa upp rekryteringsannonser och onboarding direkt på intranät

En kund till oss behövde hjälp med att visa upp aktuell information från externa system på sitt intranät. Vårt uppdrag blev att vidareutveckla deras intranät för att integrera mot två nya system. Dels ville de...

Lansering av kunds webbplats i Umbraco 9

DevCore lanserade en ny site (hemsida, webbsida) åt en kund som är verksam inom medicinsk utrustning. Kundens tidigare webbplats fanns i WordPress CMS och den nya sajten byggde DevCore i Umbraco CMS...

Ny webbplats byggd i Umbraco 8 CMS med olika integrationer

DevCore har lanserat en ny webbplats åt kund i Umbraco 8. Siten är en systersite till kundens tidigare webbplats som DevCore också förvaltar. DevCore står för hostingen av båda siterna. Siten byggdes under kort...

Kontakta oss. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser