Salesforce user community för marknadsledande tech-bolag
DevCore har hjälpt ett svenskt marknadsledande högteknologiskt företag att skapa en plattform för sina användare och återförsäljare med hjälp av Salesforce Communities.
Med SSO-teknik har användaren möjlighet att logga in med sitt globala kundkonto och registrera supportärenden, hantera sina licenser, uppdatera kontaktinformation och få tillgång till kunskapsbas, artiklar och FAQ.
Behöver du hjälp eller vill du veta mer?
Vi är utvecklare och experter.
Relaterade kundcase
Bakgrund Azure-teamet på DevCore har lång erfarenhet av att leda och guida företag genom molnmodernisering med Microsoft Azure. Vi arbetar som projektledare, utvecklare, arkitekter och specialister för att säkerställa att varje projekt har rätt strategi och struktur från start till mål. Utmaningar Vi får uppdrag involverade...
Kunden i fråga använder ett excel-dokument som källa, där ny information manuellt läggs in en gång i månaden, efter att den kommit in från olika återförsäljare. En medarbetare på företaget har sedan behövt ta ut adekvat...
DevCore har hjälpt en kund som är verksam inom tele- och datakommunikationstjänster med implementering av Salesforce CRM och Marketing Automation-verktyget Pardot. Kunden...