Salesforce user community för marknadsledande tech-bolag

DevCore har hjälpt ett svenskt marknadsledande högteknologiskt företag att skapa en plattform för sina användare och återförsäljare med hjälp av Salesforce Communities.

Med SSO-teknik har användaren möjlighet att logga in med sitt globala kundkonto och registrera supportärenden, hantera sina licenser, uppdatera kontaktinformation och få tillgång till kunskapsbas, artiklar och FAQ.

 

Behöver du hjälp eller vill du veta mer?

Vi är utvecklare och experter.

Kontakta oss

Relaterade kundcase

Implementering av Salesforce CRM och Pardot till teletjänstföretag

DevCore har hjälpt en kund som är verksam inom tele- och datakommunikationstjänster med implementering av Salesforce CRM och Marketing Automation-verktyget Pardot. Kunden...

Integrationer till externa system för att visa upp rekryteringsannonser och onboarding direkt på intranät

En kund till oss behövde hjälp med att visa upp aktuell information från externa system på sitt intranät. Vårt uppdrag blev att vidareutveckla deras intranät för att integrera mot två nya system. Dels ville de...

DevCore utförde Salesforce-utbildning för anställda på finskt bolag

DevCore har hållit i en Training Services och User Training i Salesforce för personal på ett finskt bolag som utvecklar, tillverkar och säljer mätutrustning samt sensorer för mätning och reglering av

Kontakta oss här. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser