Salesforce user community för marknadsledande tech-bolag
DevCore har hjälpt ett svenskt marknadsledande högteknologiskt företag att skapa en plattform för sina användare och återförsäljare med hjälp av Salesforce Communities.
Med SSO-teknik har användaren möjlighet att logga in med sitt globala kundkonto och registrera supportärenden, hantera sina licenser, uppdatera kontaktinformation och få tillgång till kunskapsbas, artiklar och FAQ.
Behöver du hjälp eller vill du veta mer?
Vi är utvecklare och experter.
Relaterade kundcase
Komplett Salesforce-lösning och integrationer för organisation inom upphovsrätt
Snabba faktaKund: Organisation inom kollektiv hantering av upphovsrätt.Projekt: Komplett Salesforce-implementation med f...
Läs merDevCore hjälper bolag med effektiva lösningar på utmaningar i Salesforce CRM
Varför bolag hör av sig till oss om att Salesforce inte lever upp till deras förväntningar Flera av de företag som kon...
Läs merNy integration mellan Business Central och Dynamics 365 CRM
DevCore integrerar Business Central med Dynamics 365 CRM åt bolag i skönhetsbranschen DevCore har framgångsrikt genomför...
Läs mer