Salesforce user community för marknadsledande tech-bolag

DevCore har hjälpt ett svenskt marknadsledande högteknologiskt företag att skapa en plattform för sina användare och återförsäljare med hjälp av Salesforce Communities.

Med SSO-teknik har användaren möjlighet att logga in med sitt globala kundkonto och registrera supportärenden, hantera sina licenser, uppdatera kontaktinformation och få tillgång till kunskapsbas, artiklar och FAQ.

 

Behöver du hjälp eller vill du veta mer?

Vi är utvecklare och experter.

Kontakta oss

Relaterade kundcase

salesforce partner since 2011 blå

Effektiv abonnemangshantering i Salesforce (Subscription management)

En kund med en växande SaaS-verksamhet behövde bättre struktur och kontroll över sin abonnemangshantering i Salesforce. Det handlade om licenser, tillval, uppgraderingar, förlängningar, fakturor – och en hel del manuellt arbete

Förvaltning och vidareutveckling av Dynamics 365 CRM för transportbolag

Ett svenskt bolag inom transport- och maskintjänster har valt DevCore som långsiktig partner för förvaltning, löpande support och vidareutveckling av sin Microsoft Dynamics 365 CRM-plattform. Samarbetet inleddes med en

Helhetslösning för att uppfylla tillgänglighetskrav på webben för statligt bolag

Tillgänglighet för alla användare: Det statliga bolaget är en av våra långvariga kunder. Som en offentlig aktör med en bred målgrupp hade de ett tydligt behov av att förbättra tillgängligheten och användarupplevelsen på sin webbplats. Deras mål var att säkerställa att webbplatsen inte bara mötte lagkrav utan också...

Kontakta oss. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser