Säljstöd och Backoffice för Telemarketing uppdrag

Devcore har varit med och utvecklat en lösning för Säljstöd och Back-Office. Målet var att skapa en applikation där man kan bygga egna Telemarketing kampanjer med allt från prestationsmålsättningar, design av svarskort, Power Dialing funktioner mot Avaya hybridväxel m.m. Applikationen hanterar allt från simplare uppdrag som besöksbokningar till tyngre uppdrag som försäljning av telefoni- & bredbandsabonnemang. Tidsrapportering, statistik, dynamiska exportmallar samt avancerat importverktyg. En lättare webb-baserad version av klienten fanns tillgänglig på ett par av uppdragen när VPN inte kunde användas.

Relaterade kundcase

Ny webbshop i PHP

DevCore har utvecklat en helt ny webbshop åt ett icke-vinstdrivande företag som bygger på OpenCart med kopplingar till K...

Order-, lager-, CRM-, fakturering- och abonnentsystem

Devcore har utvecklat ett komplett Back-Office system för en telefoni operatör. Innehåller allt från orderläggning till ...

Distributörshantering för hemelektronikkedja

DevCore har utvecklat en webbapplikation för administrering av produktkataloger från olika distributörer, åt en internat...

Kontakta oss här. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser