Ny ärendehanteringsprocess i Salesforce med integration till ERP
DevCore har byggt en omfattande ärendehanteringsprocess i Salesforce CRM med integration till kundens orderhanteringssytem.
Lösningen är byggd på Salesforce Service Cloud och omfattar flera steg och godkännandeprocesser där mycket av kunds manuella processer har automatiserats.
Behöver du hjälp eller vill du veta mer?
Vi är utvecklare och experter.
Relaterade kundcase
Kunden i fråga använder ett excel-dokument som källa, där ny information manuellt läggs in en gång i månaden, efter att den kommit in från olika återförsäljare. En medarbetare på företaget har sedan behövt ta ut adekvat...
DevCore har hjälpt en kund som är verksam inom tele- och datakommunikationstjänster med implementering av Salesforce CRM och Marketing Automation-verktyget Pardot. Kunden...
DevCore har hållit i en Training Services och User Training i Salesforce för personal på ett finskt bolag som utvecklar, tillverkar och säljer mätutrustning samt sensorer för mätning och reglering av...