
Marketing automation och GDPR integration för Episerver CMS
Som en del i ett globalt mjukvaruföretags GDPR-arbete, har DevCore anlitats för att göra så att inhämtning av data via leads-genererande formulär följer GDPR. Under arbetet byggdes bl.a. en skräddarsydd Marketo-integration (Adobe) för Episerver CMS, double opt-in och samtyckesmekanism.
Behöver du hjälp eller vill du veta mer?
Vi är utvecklare och experter.
Relaterade kundcase
En kund till oss behövde hjälp med att visa upp aktuell information från externa system på sitt intranät. Vårt uppdrag blev att vidareutveckla deras intranät för att integrera mot två nya system. Dels ville de...
Ny mediabank lanserad som ersatte kundens gamla mediabank som hostades av QBank - Digital Asset Management. Byte av DAM (Digital Assets Manager) leverantör skedde till Digizuite ApS där alla...
DevCore lanserade en ny site (hemsida, webbsida) åt en kund som är verksam inom medicinsk utrustning. Kundens tidigare webbplats fanns i WordPress CMS och den nya sajten byggde DevCore i Umbraco CMS...