Marketing automation och GDPR integration för Episerver CMS
Som en del i ett globalt mjukvaruföretags GDPR-arbete, har DevCore anlitats för att göra så att inhämtning av data via leads-genererande formulär följer GDPR. Under arbetet byggdes bl.a. en skräddarsydd Marketo-integration (Adobe) för Episerver CMS, double opt-in och samtyckesmekanism.
Behöver du hjälp eller vill du veta mer?
Vi är utvecklare och experter.
Relaterade kundcase
DevCore hjälper nu flera kunder att uppgradera sina äldre Episerver och Optimizely CMS och webbplatser till Optimizely CMS 12. Det gäller både mindre webbar och större mer komplexa webbplatser, vi bygger även om delar som använder utgången äldre teknik, som inte är kompatibel med...
En kund till oss behövde hjälp med att visa upp aktuell information från externa system på sitt intranät. Vårt uppdrag blev att vidareutveckla deras intranät för att integrera mot två nya system. Dels ville de...
Ny mediabank lanserad som ersatte kundens gamla mediabank som hostades av QBank - Digital Asset Management. Byte av DAM (Digital Assets Manager) leverantör skedde till Digizuite ApS där alla...