Felsökning av applikation (app) för adresslistor

En trogen kund fick plötsligt problem med att en applikation slutade fungera. DevCore kunde genom metodisk genomlysning av applikationen hitta källan till felet och rekommendera en lösning. Det visade sig att kommunikationen över SSL krävde uppgradering av mjukvara.

 

Behöver du hjälp eller vill du veta mer?

Vi är utvecklare och experter.

Kontakta oss

Relaterade kundcase

blå bakgrund avtalshantering i salesforce ett pappersark och en tumme upp

Smidig app i Salesforce för import av kampanjer på minuter istället för timmar

Ett skandinaviskt medtech-företag som utvecklar produkter för ben- och vävnadsläkning deltog ofta i mässor, konferenser och webinars – men deras Salesforce-importer tog evigheter. Med DevCores app Express Import Wizard gick de från manuell hantering och felmeddelanden till automatiserad import på bara några minuter.

DevCore hjälper företag med AI, appar och molnbaserade lösningar i Microsofts ekosystem

Många verksamheter står inför liknande utmaningar: system som inte pratar med varandra, behov av automatisering, eller önskan att dra nytta av AI och molntjänster. Som långvarig Microsoftpartner – nu även officiellt Solutions Partner inom Data & AI och App Innovation – har DevCore hjälpt ett flertal kunder att lyckas med just detta.

Ny mediabank DAM till kund integration med bland annat Episerver DXP

Ny mediabank lanserad som ersatte kundens gamla mediabank som hostades av QBank - Digital Asset Management. Byte av DAM (Digital Assets Manager) leverantör skedde till Digizuite ApS där alla...

Kontakta oss. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser