Call Center Statistics – Call center agenteffektivitets - statistik

Devcore har utvecklat åt en telefoni operatör en applikation som visas på storbildsskärm för kundens kundtjänst för övervakning av agenternas effektivitet. Applikationen loggar var 5:e minut i bakgrunden in i på leverantörens kundsidor och laddar ner statistikrapportsfiler som sedan används för sammanställning av statistik. Statistiken visas i designade tabeller, diagram och grafer för god överskådlighet.

Relaterade kundcase

Lansering av kundsite i Umbraco 9

DevCore lanserade en ny webbplats åt kund verksam inom medicinsk utrustning. Kundens tidigare sajt fanns i WordPress CMS...

Ny webbplats byggd i Umbraco 8 CMS

DevCore har lanserat en ny webbplats åt kund i Umbraco 8. Siten är en systersite till kundens tidigare webbplats som Dev...

Uppgradering, redesign och skapande av responsiv webb

Devcore har uppgraderat och skapat responsiv design åt en icke vinstdrivande organisation. Arbetet innebar: uppgradering...

Kontakta oss här. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser