
Call Center Statistics – Call center agent effektivitets - statistik - applikation
DevCore har utvecklat en applikation, åt en telefonioperatör, appen visas på storbildsskärm för kundens kundtjänst/support för övervakning av agenternas effektivitet.
Applikationen loggar var 5:e minut i bakgrunden in på leverantörens kundsidor och laddar ner filer med statistikrapporter som sedan används för sammanställning av statistik. Statistiken visas i designade tabeller, diagram och grafer för god överskådlighet.
Behöver du hjälp eller vill du veta mer?
Vi är utvecklare och experter.
Relaterade kundcase
En kund till oss behövde hjälp med att visa upp aktuell information från externa system på sitt intranät. Vårt uppdrag blev att vidareutveckla deras intranät för att integrera mot två nya system. Dels ville de...
DevCore lanserade en ny site (hemsida, webbsida) åt en kund som är verksam inom medicinsk utrustning. Kundens tidigare webbplats fanns i WordPress CMS och den nya sajten byggde DevCore i Umbraco CMS...
DevCore har lanserat en ny webbplats åt kund i Umbraco 8. Siten är en systersite till kundens tidigare webbplats som DevCore också förvaltar. DevCore står för hostingen av båda siterna. Siten byggdes under kort...