Ärendehanteringsprocess med Salesforce Service Cloud

DevCore har byggt en ärendehanteringsprocess för att hantera incidenter med Salesforce Service Cloud. Lösningen har automatiserat flödet för att snabbt lösa hög- till lågrisk incidenter med olika milestones för varje nivå och med routing till serviceagenter, samt tillhörande rapporter och dashboards för analys.

Relaterade kundcase

DevCore har genomfört stort projekt inom Salesforce CRM, ekonomisystem och signeringsplattform

Kunden anlitade DevCore till projektet på grund av stor expertis inom CRM:et och som Salesforce-arkitekter med kunskap i...

Byggt kunds säljprocess i Salesforce samt skapat integration mot ekonomisystem

Kunden behövde hjälp med start av Salesforce CRM för sitt nya stora projekt - en plattform för webbshop och auktioner me...

Konfigurering av Salesforce CPQ

DevCore har konfigurerat om en befintlig lösning av CPQ och automatiserat stora delar av affärsflödet och minskat komple...

Kontakta oss här. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser