Ärendehanteringsprocess med Salesforce Service Cloud

DevCore har byggt en ärendehanteringsprocess för att hantera incidenter med Salesforce Service Cloud. Lösningen har automatiserat flödet för att snabbt lösa hög- till lågrisk incidenter med olika milestones för varje nivå och med routing till serviceagenter, samt tillhörande rapporter och dashboards för analys.

 

Behöver du hjälp eller vill du veta mer?

Vi är utvecklare och experter.

Kontakta oss

Relaterade kundcase

Snabbare dataintegrationer och bättre kvalitet i Salesforce för hotellföretag

Ett stort företag inom hotell- och restaurangbranschen hade långsamma och felaktiga dataflöden i Salesforce. DevCore moderniserade miljöerna med Platform Events, Data Cloud och nya integrationer – resultatet blev kortare importtider, bättre datakvalitet och en stabil CRM-lösning.

Långsiktigt samarbete med finansföretag – Salesforce som affärsstöd och motor för tillväxt

Ett finansföretag behövde ersätta sitt gamla affärsstödsystem. DevCore byggde en Salesforce-lösning med integrationer, kalkyler, signering och KYC/AML – och blev deras långsiktiga partner.

Kontakta oss. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser