Får ni ut det ni betalar för av ert Pardot/Account Engagement i Salesforce?

Salesforce Account Engagement (Pardot)-konsulter: B2B-marknadsautomation som får saker att hända

Är ni nyfikna på eller har ni investerat i Salesforce Account Engagement (tidigare Pardot)? Då finns vi här. Vi hjälper våra kunder att skapa struktur, bygga automatiseringar, segmentera smart och få marknads- och säljinsatser att hänga ihop. Vi är experter på att ta kunder från "vi kom aldrig igång" till en effektiv, automatiserad och datadriven B2B-marknadsföring.

Vi är specialister inom Salesforce och Account Engagement

På DevCore hittar du inte bara konsulter – utan även erfarna Salesforce-arkitekter, strateger, projektledare, utvecklare, admins och specialister som verkligen kan Account Engagement (f.d. Pardot). Oavsett om du behöver hjälp att sätta upp från grunden, vidareutveckla, felsöka eller optimera, så har vi rätt kompetens i teamet.

Vi tänker affärsnytta först – och systemlösning sen.

 

Söker du en Account Engagement-konsult som förstår både affären och tekniken?

Kontakta en Account Engagement-specialist

Därför väljer våra kunder Account Engagement:

  • Robust Salesforce-integration
  • Smarta flöden för lead nurturing
  • Lead scoring & automatiska alerts till sälj
  • Kraftfull segmentering
  • Visuell kampanjdesign och dashboards

”I have worked with several SF partners in my career. DevCore is, by far, the most knowledgeable and efficient partner I have interacted with."

Omdöme från en kund :)

Vi hjälper till där andra kört fast

Det vi har sett är att:

  • Systemet köps in men aldrig används fullt ut
  • Segmentering sker manuellt eller inte alls
  • Det finns osäkerhet kring hur data flödar till och från Salesforce
  • Ingen förstår varför en automatisering inte fungerar

Vi börjar ofta med en hälsokontroll – vi går igenom er uppsättning, identifierar flaskhalsar och bygger en plan. Alltid med era affärsbehov i fokus.

Fördelar våra kunder uppskattar:

  • Minskad manuell hantering
  • Trygghet i att automatiseringarna är korrekt uppsatta
  • Kontroll över vad som fungerar (och vad som inte gör det)
  • Bättre samarbete mellan sälj och marknad
  • Tydliga resultat att visa för ledningen

Vi utbildar samt finns här för CRM-stöd och utveckling.

Vi är Salesforce-partner sedan 2011

DevCore är certifierad Salesforce Partner med erfarenhet från en mängd lyckade Account Engagement-implementationer. Vi jobbar nära våra kunder för att få verktygen att fungera på bästa sätt.

DevCore is Salesforce partner since 2011

Vill du se hur det kan fungera för dig? Vi visar gärna och tipsar – helt kostnadsfritt och utan förpliktelser.

Kontakta oss idag!

Kundcase Salesforce

Effektiv abonnemangshantering i Salesforce (Subscription management)

En kund med en växande SaaS-verksamhet behövde bättre struktur och kontroll över sin abonnemangshantering i Salesforce. Det handlade om licenser, tillval, uppgraderingar, förlängningar, fakturor – och en hel del manuellt arbete

Komplett Salesforce-lösning och integrationer för organisation inom upphovsrätt

Genom ett nära samarbete med vår kund inom kollektiv hantering av upphovsrätt har DevCore byggt och lanserat en omfattande Salesforce-lösning. Med integrationer, automatiseringar och ett specialanpassat subscription management-system har vi skapat en flexibel och effektiv plattform som underlättar kundens vardag.

DevCore hjälper bolag med effektiva lösningar på utmaningar i Salesforce CRM

Flera av de företag som kontaktar oss för att bli våra kunder, i olika företagsstorlekar och branscher, har delat liknande utmaningar när det kommer till att utnyttja hela potentialen av Salesforce CRM. Bolag står inför hinder som...

Ledande nordisk leverantör av elprodukter ser nu försäljningsdata direkt med Salesforce & Tableau

Kunden i fråga använder ett excel-dokument som källa, där ny information manuellt läggs in en gång i månaden, efter att den kommit in från olika återförsäljare. En medarbetare på företaget har sedan behövt ta ut adekvat...

Vanliga frågor & svar om Salesforce Account Engagement (Pardot)

Det är samma verktyg – Pardot har bytt namn till Salesforce Marketing Cloud Account Engagement.

De flesta företag kan gynnas av att använda Account Engagement (Pardot). Det passar också bra för B2B-företag med längre säljcykler och behov av att värma upp leads över tid.

Nej, det hjälper vi till med. Vi kan sköta underhåll, utveckling och utbildning.

Lead scoring, segmentering, kampanjer, formulär, e-postutskick, dashboards och koppling till Salesforce CRM.

Salesforce har olika prismodeller – men våra kunder uppskattar att Account Engagement är mer prisvärt än många andra plattformar.

Frågor om Account Engagement (Pardot)? Fråga oss, vi svarar snabbt!

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser