Effektivisera ditt företags abonnemangshantering med en ny Salesforce Connector
Tillsammans med Younium har DevCore byggt en idealisk lösning för företag som vill effektivisera sin hantering av prenumerationsprocesser och enkelt hantera avancerad prissättning, avtalsvillkor och flera juridiska enheter och valutor.
Nu finns en Salesforce Connector som hjälper dig att hantera bland annat avancerad prissättning, avtalsvillkor och flera juridiska enheter och valutor. DevCore har utvecklat och byggt en ny Salesforce-koppling tillsammans med Younium, som är en ledande leverantör av lösningar för prenumerations- och abonnemangshantering.
Med bra uppsatta prenumerationsmodeller går det att förutse intäkter genom återkommande intäktsmodeller där kunder betalar regelbundet, och genom att bygga återkommande relationer och en långvarig kundbas blir det enklare att förnya existerande kunder, istället för att konstant leta efter nya. Detta är något som Younium hjälper sina kunder med.
DevCores expertis och kunskap inom Salesforces ekosystem och som Salesforce-arkitekter och utvecklare, i kombination med Youniums expertis inom prenumerationshantering, har resulterat i en Salesforce Connector som verkligen kan göra skillnad för företag som vill effektivisera sin prenumerationshanteringsprocess.
Förutom att DevCore konfigurerar och kopplar ihop Salesforce-anslutningar och bygger nya Salesforce-appar. Så hjälper vi företag med att analysera, sätta upp, förvalta och vidareutveckla Salesforce CRM.
Är du intresserad av att lära dig mer om hur denna lösning kan gynna ditt företag? Hör av dig så svarar vi gärna på de frågor och funderingar som du har för ditt företags behov.
The goal was to find a solution to handle complex subscription models with multiple legal entities and currencies."
Meddelar vår VD David Goldman i en intervju av Younium.
I detta blogginlägg av Younium, kan du läsa mer om vad både David och iBinders Group CFO har att säga om samarbetet och lösningen.
Behöver du hjälp med Salesforce och Salesforce-integrationer?
Vi är CRM-specialister och Salesforce Partner sedan 2011.
Fler nyheter & tips
Tillgänglig webbplats – DevCore hjälper statligt bolag att bli mer inkluderande
Tillgänglighet på webben är inte bara en skyldighet för offentliga aktörer, utan också en nyckel till en bättre användarupplevelse för alla. På DevCore stöttar vi våra kunder med att skapa tillgängliga och användarvänliga webbplatser. Här kan du läsa om hur vi hjälpte ett statligt bolag att optimera navigeringen, förbättra designen och säkerställa att deras webbplats uppfyller WCAG 2.1 AA-standarden – och hur vi kan hjälpa er med liknande behov.
Till nyhetenNytt uppdrag: diariesystem för effektiv hantering av tiotusentals ärenden
Vi på DevCore är stolta över att ha fått förtroendet att utveckla ett kraftfullt och användarvänligt diariesystem för en av Sveriges statliga myndigheter. När offentlig sektor digitaliseras ökar behovet av moderna, skalbara lösningar för att hantera stora mängder data och dokumentation. Det här systemet ska hantera minst 40 000 ärenden och 150 000 dokument per år – en omfattning som ställer höga krav på både prestanda och säkerhet.
Till nyhetenMustascherna växte – och våra bidrag till Prostatacancerförbundet likaså
November är över för i år, men kampen mot prostatacancer fortsätter. Hos oss fick mustascherna gro – och varje mustasch blev en insats för livet.
Till nyheten