Implementering av Salesforce CRM och Pardot till teletjänstföretag
DevCore har hjälpt en kund som är verksam inom tele- och datakommunikationstjänster med implementering av Salesforce CRM och Marketing Automation-verktyget Pardot.
Kunden erbjuder telefonväxlar och bygger system och lösningar för kundservice globalt. Företaget hjälper sina kunder att migrera från deras äldre PBX till Microsoft Teams samt Skype for Business för att förbättra och optimera kommunikationen mellan företag och kunder. Med Pardot kan de bli ännu bättre och Pardot ger ett stort värde för företag som vill expandera och få kundnöjdheten med sig.
Pardot är användarvänligt och ett komplett B2B-verktyg för automatiserad marknadsföring och lead-generering, det ser till så att kommunikationen går ut vid rätt tillfälle, till rätt kunder med uppföljning för bästa resultat och framgång. Öka er pipeline, generera högkvalitativa leads i ett jämnt flöde, beräkna avkastningen på investeringar och ROI för marknadsföring, skapa segmenterade listor som är skräddarsydda efter exakta specifikationer och distribuera samt administrera marknadsföringskampanjer online som hjälper er att öka intäkterna och maximera effektiviteten med mera, med mera.
Vi hjälper många kunder med integrationer mot olika system samt att optimera sälj och marknadsföringen som experter på Salesforce är vi arkitekter, utvecklare och administratörer.
Behöver du hjälp?
Vi är utvecklare och experter.
Relaterade kundcase
DevCore har hållit i en Training Services och User Training i Salesforce för personal på ett finskt bolag som utvecklar, tillverkar och säljer mätutrustning samt sensorer för mätning och reglering av
Kunden ville först byta ut sitt Salesforce CRM – vi hjälpte då istället till att få ut fulla värdet av kundens tidigare investering. Chansen kom till oss att ge deras organisation nytt liv och implementera bättre
DevCore har hjälp kund att så smidigt som möjligt gå över från Salesforce CRM till Dynamics 365 CRM. I uppdraget rensade vi befintlig data i kundens Salesforce, utförde mappning av fält, satte upp nya användare i Dynamics 365 och återskapade Dashboards från...