DevCore startar ett helt nytt projekt åt befintlig kund, denna gång i Salesforce Service Cloud

Kunden är ett bolag aktivt inom området materialhanteringsutrustning och bolaget är en del av en större global koncern. Tidigare har DevCore hjälpt bolaget med utveckling i SharePoint samt byggt kundens webbplats i Episerver, med fortsatt förvaltning.

Kunden är ett bolag aktivt inom området materialhanteringsutrustning och bolaget är en del av en större global koncern. Tidigare har DevCore hjälpt bolaget med utveckling i SharePoint samt byggt kundens webbplats i Episerver, med fortsatt förvaltning. Inom Salesforce CRM har DevCore arbetat för kunden med både Pardot samt Sales Cloud. I det nya projektet skall DevCore arbeta med Salesforce Service Cloud. Service Cloud hjälper företag att förbättra kundnöjdheten och minska kostnaderna. Salesforce Service Cloud är en molnbaserad kundtjänstapplikation som får kundsupporten att arbeta snabbare, mer produktivt och effektivt i olika kundtjänstkanaler och verktyg som exempelvis via telefon, mejl, webbchatt, CTI och i sociala medier. Med Service Cloud kan supporten kontrollera samt överblicka en kunds aktivitet i en enda vy.

Vill ni veta mer om hur ni kan utveckla användandet av Salesforce CRM?

DevCore är Salesforce Partner sedan 2011, vi är experter på Salesforce. Kontakta oss gärna.

Kontakta oss

Mejlainfo@devcore.se

+46 (0)8 24 40 30

Följ oss påLinkedIn

Fler nyheter & tips

Varför fastnar företag för ledningssystemet Core365 Ledning?

När vi håller demos av Core365 Ledning möts vi ofta av positiva reaktioner från kvalitetschefer, verksamhetsansvariga och personer i ledande roller. De märker att det är en lösning som förenklar vardagen, ger struktur åt kvalitetsarbetet och blir en smart investering jämfört med fristående system. <br><br><strong>Men vad är det egentligen som gör att företag fastnar för vårt ledningssystem?</strong> Här är några av de saker som alltid väcker mest intresse när vi visar hur det fungerar i praktiken.

Till nyheten

Får ni ut full effekt av Salesforce? Så undviker ni vanliga fallgropar

Många företag i Sverige har investerat stort i Salesforce. Plattformen är ett av världens främsta CRM-system – rätt uppsatt är det ett affärskritiskt verktyg som stärker sälj, kundservice och marknadsföring. Men utan rätt stöd kan samma system istället upplevas som dyrt, krångligt och underutnyttjat.

Till nyheten

Många företag fastnar med ett halvfärdigt Salesforce – utan att veta att det finns en enklare väg

Salesforce är ett fantastiskt CRM när det fungerar som det ska. Världens främsta faktiskt. Men en del företag i Sverige sitter med en plattform som aldrig riktigt landat i verksamheten. Det är dags att sluta kompromissa – Salesforce är värt det. Med rätt partner blir det en träffsäker investering och ett affärskritiskt verktyg som ingen medarbetare vill leva utan.

Till nyheten

Kontakta oss. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser