DevCore startar ett helt nytt projekt åt befintlig kund, denna gång i Salesforce Service Cloud
Kunden är ett bolag aktivt inom området materialhanteringsutrustning och bolaget är en del av en större global koncern. Tidigare har DevCore hjälpt bolaget med utveckling i SharePoint samt byggt kundens webbplats i Episerver, med fortsatt förvaltning.
Kunden är ett bolag aktivt inom området materialhanteringsutrustning och bolaget är en del av en större global koncern. Tidigare har DevCore hjälpt bolaget med utveckling i SharePoint samt byggt kundens webbplats i Episerver, med fortsatt förvaltning. Inom Salesforce CRM har DevCore arbetat för kunden med både Pardot samt Sales Cloud. I det nya projektet skall DevCore arbeta med Salesforce Service Cloud. Service Cloud hjälper företag att förbättra kundnöjdheten och minska kostnaderna. Salesforce Service Cloud är en molnbaserad kundtjänstapplikation som får kundsupporten att arbeta snabbare, mer produktivt och effektivt i olika kundtjänstkanaler och verktyg som exempelvis via telefon, mejl, webbchatt, CTI och i sociala medier. Med Service Cloud kan supporten kontrollera samt överblicka en kunds aktivitet i en enda vy.
Vill ni veta mer om hur ni kan utveckla användandet av Salesforce CRM?
DevCore är Salesforce Partner sedan 2011, vi är experter på Salesforce. Kontakta oss gärna.