DevCore startar ett helt nytt projekt åt befintlig kund, denna gång i Salesforce Service Cloud
Kunden är ett bolag aktivt inom området materialhanteringsutrustning och bolaget är en del av en större global koncern. Tidigare har DevCore hjälpt bolaget med utveckling i SharePoint samt byggt kundens webbplats i Episerver, med fortsatt förvaltning.
Kunden är ett bolag aktivt inom området materialhanteringsutrustning och bolaget är en del av en större global koncern. Tidigare har DevCore hjälpt bolaget med utveckling i SharePoint samt byggt kundens webbplats i Episerver, med fortsatt förvaltning. Inom Salesforce CRM har DevCore arbetat för kunden med både Pardot samt Sales Cloud. I det nya projektet skall DevCore arbeta med Salesforce Service Cloud. Service Cloud hjälper företag att förbättra kundnöjdheten och minska kostnaderna. Salesforce Service Cloud är en molnbaserad kundtjänstapplikation som får kundsupporten att arbeta snabbare, mer produktivt och effektivt i olika kundtjänstkanaler och verktyg som exempelvis via telefon, mejl, webbchatt, CTI och i sociala medier. Med Service Cloud kan supporten kontrollera samt överblicka en kunds aktivitet i en enda vy.
Vill ni veta mer om hur ni kan utveckla användandet av Salesforce CRM?
DevCore är Salesforce Partner sedan 2011, vi är experter på Salesforce. Kontakta oss gärna.
Fler nyheter & tips
Tillgänglig webbplats – DevCore hjälper statligt bolag att bli mer inkluderande
Tillgänglighet på webben är inte bara en skyldighet för offentliga aktörer, utan också en nyckel till en bättre användarupplevelse för alla. På DevCore stöttar vi våra kunder med att skapa tillgängliga och användarvänliga webbplatser. Här kan du läsa om hur vi hjälpte ett statligt bolag att optimera navigeringen, förbättra designen och säkerställa att deras webbplats uppfyller WCAG 2.1 AA-standarden – och hur vi kan hjälpa er med liknande behov.
Till nyhetenNytt uppdrag: diariesystem för effektiv hantering av tiotusentals ärenden
Vi på DevCore är stolta över att ha fått förtroendet att utveckla ett kraftfullt och användarvänligt diariesystem för en av Sveriges statliga myndigheter. När offentlig sektor digitaliseras ökar behovet av moderna, skalbara lösningar för att hantera stora mängder data och dokumentation. Det här systemet ska hantera minst 40 000 ärenden och 150 000 dokument per år – en omfattning som ställer höga krav på både prestanda och säkerhet.
Till nyhetenMustascherna växte – och våra bidrag till Prostatacancerförbundet likaså
November är över för i år, men kampen mot prostatacancer fortsätter. Hos oss fick mustascherna gro – och varje mustasch blev en insats för livet.
Till nyheten