DevCore levererar komplett Salesforce-lösning med avancerade integrationer för upphovsrättsorganisation

Efter en intensiv process som inleddes med en mycket lyckad PoC (Proof of Concept) är vi glada att meddela att vi nu lanserat en omfattande Salesforce-lösning för vår kund inom upphovsrättshantering. Med integrationer, migreringar och automatiseringar i produktion har projektet resulterat i stora effektiviseringar för kunden.


DevCore tar projektet från koncepttest till lansering – ny CRM-lösning i produktion

DevCore har under det senaste året arbetat nära en kund inom upphovsrättshantering för att implementera en heltäckande Salesforce-lösning. Det initiala PoC och produkttestet visade sig vara en framgång som gav kunden tillit för vår kompetens och ledde till att de valde oss som långsiktig partner, oavsett vilket CRM-system de till slut skulle välja. Nu, efter projektets gång, är lösningen lanserad och i produktion.

Flexibel CRM-lösning anpassad för specifika behov

Projektet har omfattat flera viktiga delar, inklusive Salesforce Sales Cloud, Service Cloud och en specialutvecklad Subscription Management-modul. Med integrationer mot bland annat Agresso, Optimizely, Ironclad och egna system har vi byggt en skräddarsydd lösning som täcker kundens behov för kundhantering, subscription management (prenumerationshantering) och ärendehantering.

Här hittar du mer om uppdraget och kundcase.

 

Förbättrad datakvalitet med Dun & Bradstreet-integrationer i Salesforce

Vi har också implementerat Dun & Bradstreet-lösningar för att stärka datakvaliteten. Med D&B Connect för företag- och kontaktuppgifter, Audience Builder för målgruppsanalys och Hoovers för djupgående insikter har vi gjort det möjligt för kunden att få heltäckande och uppdaterad information – direkt i Salesforce.

Effektivisering och tidsbesparing genom automatisering

Den nya Salesforce-lösningen frigör enorma mängder tid för kunden genom att automatisera flertalet tidigare manuella processer. Vår lösning ger dem även ett flexibelt och lättanpassat system, med förbättrade möjligheter till rapportering och en ökad insyn i kommande affärer. Kunden, som tidigare kämpat med förseningar och brist på kvalificerad support, är mycket nöjd med denna leverans inom rimlig tid.

Vi ser nu fram emot nästa steg i samarbetet, där vi ska påbörja fler spännande uppdrag.

Här hittar du mer om uppdraget och kundcase.

 

Är du intresserad av att effektivisera ditt CRM-system med en pålitlig Salesforce-partner?

Kontakta oss på DevCore för att diskutera hur vi kan hjälpa er skapa en flexibel och skalbar lösning som stöder ert företags mål.

Kontakta en specialist idag!

👉 Kontakta oss
👉 Mejla info@devcore.se 
👉 Följ oss på LinkedIn

Kontakta oss

Mejlainfo@devcore.se

+46 (0)8 24 40 30

Följ oss påLinkedIn

Fler nyheter & tips

Erfaren SharePoint-utvecklare? Vi letar efter dig.

Känner du dig hemma i SharePoint-världen – med sju års erfarenhet i bagaget och koll på React, SPFx och kanske lite Power Automate? Då kan vi ha något för dig.

Till nyheten

47,5 miljoner till kampen mot barncancer – tillsammans gör vi skillnad

Barncancergalan 2025 samlade in 47,5 miljoner kronor och värvade 5 600 nya Barnsupportrar till Barncancerfondens livsviktiga arbete. En kväll fylld av både skratt och tårar som visar vilken kraft vi har när människor, företag och organisationer hjälps åt.

Till nyheten

Så hittar du rätt Salesforce-partner: frågorna du bör ställa och våra svar

Att välja rätt Salesforce-partner är ett av de viktigaste besluten ni gör när ni investerar i CRM. Ändå hör vi ofta från företag som fastnat med en partner som inte levererat, som låst in dem i krångliga lösningar eller som helt enkelt inte förstått verksamheten.

Till nyheten

Kontakta oss. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser