Stor svensk stiftelse tar hjälp av DevCore med analys och implementation av Salesforce för att effektivisera arbetet inom organisationen
DevCore har gjort ett stort förarbete med ordentlig analys av hela organisationen. Man vill ta ett omtag om verksamheten, så att de delar och system som till idag har arbetat isolerat, skall jobba mer produktivt och effektivt tillsammans.
DevCore har gjort ett stort förarbete med ordentlig analys av hela organisationen. Man vill ta ett omtag om verksamheten, så att de delar och system som till idag har arbetat isolerat, skall jobba mer produktivt och effektivt tillsammans.
Stiftelsen bedriver museiverksamhet inom kultur & nöje där vård av historiska byggnader och drift av bland annat trädgårdar och djurpark ingår. Det är många delar i organisationen som nu skall arbeta gemensamt mot samma mål och processen startar med implementation av Salesforce CRM och Sales Cloud.
Salesforce för samman företag och kunder, vilket skapar rätt förutsättningar framåt för verksamheter att växa på ett så effektivt sätt som möjligt inom försäljning, service, marknadsföring med mera.
Vill ni veta mer om hur ni kan utvecklas med Salesforce CRM?
DevCore är Salesforce Partner sedan 2011, vi är experter på Salesforce.
Kontakta oss på info@devcore.se eller ring kontoret på 08-24 40 30
Fler nyheter & tips
DevCore hjälper universitet att strukturera Teams och SharePoint
Ett nytt uppdrag har kommit in där DevCore hjälper ett svenskt universitet med att anpassa och bättre strukturera sitt arbete med Teams och SharePoint. Främst för att organisera sina utbildningar och kurser.
Läs merFler företag använder appar för Avvikelsehantering och Regelefterlevnad
Senaste tiden har vi sett ett uppsving av köp och användande av både avvikelsesystem och attestfunktion. Fler verksamheter börjar se nyttan med digitalisering, att minimera manuella fel, frigöra resurser och framtidssäkra sin verksamhet.
Läs merFör att Google Ads och Analytics fortsatt ska fungera bra, uppgradera nu till Consent Mode V2
För att er Google Ads-annonsering och analyser av era webbplatser (Google Analytics) inte skall försämras eller helt sluta visas, är det viktigt att ha rätt metoder på plats innan 6 mars 2024, för att fortsätta använda funktioner för annonsanpassning. Det är alltså hög tid att implementera samtyckesläge version 2 så snart som möjligt.
Läs mer