Framgångsrik PoC med Salesforce ger fortsatt förtroende för DevCore inom CRM

Efter en mycket lyckad förstudie och PoC (Proof of Concept) med Salesforce har vår kund inom hantering av upphovsrätt valt att gå vidare med DevCore som långsiktig partner. Trots att valet av CRM-system ännu inte är helt beslutat, har vår expertis och leveransförmåga skapat ett starkt förtroende för oss som framtida CRM-leverantör.


Lyckat koncepttest med Salesforce: Kunden väljer DevCore för nästa steg oavsett CRM-system

DevCore har nyligen genomfört en förstudie för att utvärdera Salesforce som en möjlig lösning för en organisation inom kollektiv hantering av upphovsrätt, med fokus på att förbättra kundhantering, subscription management och ärendehantering.

Det genomförda koncepttestet gav inte bara klara resultat utan imponerade också så pass att kunden valt att fortsätta samarbetet med oss på DevCore, trots att de ännu inte beslutat om vilken CRM-leverantör de kommer att välja.

Komponenter i projektet

  • Salesforce Sales Cloud
  • Salesforce Service Cloud
  • Salesforce - Account Engagement (Pardot)
  • Specialanpassad Subscription Management-funktion
  • Salesforce-integrationer
  • Salesforce-migrering
  • Utbildning och projektledning

 

Att leverera hållbara, långsiktiga lösningar med anpassningsbarhet i fokus

Det erfarna och certifierade Salesforce-teamet har visat både djup kompetens och flexibilitet genom att anpassa system för att möta kundens komplexa krav och integrera med befintliga processer.

Samarbetet fortsätter tack vare det förtroende vi byggt kring vår CRM-expertis och vår förmåga att leverera hållbara, långsiktiga lösningar.

Skulle kunden senare välja ett annat CRM-system, står vi beredda att anpassa vårt arbete för att matcha deras behov och plattformsval.

Erfaren Salesforce-aktör i Stockholm som inte outsourcar

Alla våra Salesforce-konsulter är baserade i Stockholm och arbetar alltid nära våra kunder, med kommunikation på svenska eller engelska – ansikte mot ansikte när så önskas.

Med över 10 års erfarenhet som Salesforce-partner och nästa 20 års erfarenhet av Salesforce CRM är vi en av Sveriges mest erfarna aktörer inom Salesforce och en av de största som endast använder interna konsulter.

Detta gör att vi kan erbjuda en stabil och trygg leverans, med certifierade experter inom allt från ERP- och BI-integration till digital optimering.

 

Här hittar du mer om CRM implementation och kundcase.

Letar du efter en pålitlig Salesforce-partner som kombinerar erfarenhet och engagemang?

Hör av dig till oss för att diskutera hur vi kan optimera och framtidssäkra din CRM-lösning. Vi är också vana att ta över från andra byråer.

Kontakta en specialist idag!

👉 Kontakta oss
👉 Mejla info@devcore.se 
👉 Följ oss på LinkedIn

Fler nyheter & tips

DevCore stärker sin position som Microsoft Solutions Partner

Företag som vill utveckla sin verksamhet med Microsofts verktyg behöver en partner som levererar verkligt värde. DevCore har varit en stark Microsoft-partner i över två decennier – och nu har vårt arbete fått ytterligare erkännande som certifierad Solutions Partner inom Data & AI och Digital & App Innovation. Ett tydligt kvitto på att vi möter högt ställda krav och skapar långsiktig nytta för våra kunder.

Till nyheten

Subscription management i Salesforce

En smart och skräddarsydd lösning för Subscription management i Salesforce – smidig hantering av abonnemang, licenser och fakturering som gör det enkelt att växa. Få full kontroll över abonnemangsaffär med automatiserade flöden, färre manuella moment och bättre struktur.

Till nyheten

Umbraco växer i Sverige – kan du också dra nytta av CMS-plattformen?

Allt fler företag inom både privat och offentlig sektor får upp ögonen för Umbraco. Det är inte svårt att förstå varför – ett CMS som kombinerar flexibilitet, skalbarhet och kostnadseffektivitet med enkel redigering och kraftfull utvecklingspotential.

Till nyheten

Kontakta oss. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser