Call Center Statistics – Call Center Agent - Integration - Visa upp effektivitet, från olika applikationers statistik i realtid.
DevCore har utvecklat en applikation, åt en telefonioperatör, appen visas på storbildsskärm för kundens kundtjänst/support för övervakning av Call center agenternas effektivitet.
Applikationen loggar var 5:e minut i bakgrunden in på leverantörens kundsidor och laddar ner filer med statistikrapporter som sedan används för sammanställning av statistik. Statistiken visas i designade tabeller, diagram och grafer för god överskådlighet.
Behöver du hjälp eller vill du veta mer?
Vi är utvecklare och experter.
Related cases

DevCore hjälper företag med AI, appar och molnbaserade lösningar i Microsofts ekosystem
Många verksamheter står inför liknande utmaningar: system som inte pratar med varandra, behov av automatisering, eller önskan att dra nytta av AI och molntjänster. Som långvarig Microsoftpartner – nu även officiellt Solutions Partner inom Data & AI och App Innovation – har DevCore hjälpt ett flertal kunder att lyckas med just detta.


Modern och skalbar webbplats för employer branding i Optimizely CMS
Den femte sajten vi byggt för en stor svensk branschorganisation på deras Optimizely-plattform. Målet var att skapa en modern, skalbar och användarvänlig webbplats som stärker organisationens varumärke och underlättar rekrytering av rätt...